Waluty

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt i godziny pracy

Kontakt

Kontakt z biurem pod adresem e-mail: biuro@ronin.net.pl

zegar

Pracujemy dla Państwa:

od poniedziałku do piątku - 11 do 19

soboty - 11 do 14

 

Nasz kanał na YouTube

Uruchomiliśmy nasz kanał na portalu YouTube. Będą zamieszczane tam krótkie filmiki prezentujące sprzedawany asortyment.
Mamy nadzieję, że pomoże to Państwu w dokonywaniu zakupów!

yotube

Newsletter



Najnowsze informacje o nowych dostawach, promocjach i innych wydarzeniach na naszym facebookowym profilu (polub nasz sklep na FB) i w dziale "Aktualności i dostawy" w górnym paski menu.

Pomoc - Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Sprawdź poniżej odpowiedź na interesujące Ciebie pytanie:

  • Jak sprawdzić dostępność produktów?

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?

  • Jakie występują formy dostawy?

  • Ile zapłacę za przesyłkę?

  • Jak zapłacić za zamówienie?

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

  • Co to są kupony rabatowe?

  • Co to jest przechowalnia?

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

  • Jak zmienić moje zamówienie?

  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

  • Gdzie jest moja przesyłka?

  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@ronin.net.pl 
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@ronin.net.pl 
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy

  • domyślną formą wysyłki jest paczka pobraniowa - płatność przy odbiorze, przesyłka Kurier48
  • firma kurierska,
  • poczta polska (paczka priorytetowa lub list polecony, priorytetowy),
  • odbiór osobisty - proszę o wcześniejszy kontakt w celu dogadania terminu odbioru osobistego. Nie dysponujemy sklepem stacjonarnym, a towar można odbierać zazwyczaj w godzinach popołudniowych 17-21.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • płatność kartą kredytową
  • paypal

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie, ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, ponieważ nasz sklep działa tylko i wyłącznie wysyłkowo. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wysyłką.

Odbiór osobisty możliwy jest na terenie Wrocławia, zazwyczaj w godzinach 17-21.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605439554.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej drogą elektroniczną: biuro@ronin.net.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605-439-554.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów



Jak kupować?? instrukcja obrazkowa na samym dole strony:

- Najpierw trzeba się zarejestrować podając login i hasło, (lub zalogować jeśli już Państwo u nas kupowali).
- Na adres który podałeś przy rejestracji, została wysłana prośba o potwierdzenie adresu e-mail. Po kliknięciu linka potwierdzającego można już zamawiać na sklepie.
- Po zalogowaniu na sklepie prosimy dodać wszystkie produkty do koszyka.
- Wybrać formę dostawy i płatności (Poczta Polska, Kurier lub odbiór osobisty).
- Prosimy o podanie danych adresowych.- Proszę sprawdzić czy zgadzają się dane do wysyłki
- Następnie należy ponownie przejść do koszyka, sprawdzić czy zgadza się forma wysyłki i płatności i aby zakończyć zakupy proszę kliknąć przycisk Dalej.
- W ciągu godziny dostaniecie Państwo mail z potwierdzeniem zamówienia (informacje o zamówionych towarach, kosztach przesyłki i formach płatności).

Czy sklep ma siedzibę we Wrocławiu, gdzie mogę obejrzeć noże?
Sklep RONIN działa wysyłkowo, niestety nie posiadamy stacjonarnego sklepu na terenie Wrocławia. W sprawie odbioru osobistego proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Odbiory osobiste możliwe zazwyczaj w godzinach późno popołudniowych lub wieczornych.
 
Jak mogę skontaktować się ze sklepem internetowym?
Jeżeli chcesz skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego:
·    napisz maila na adres biuro@ronin.net.pl
·    zadzwoń pod numer +48 605439554     
 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00, w soboty w godzinach 10.00 - 14.00.

W jakich godzinach są otwarty jest sklep RONIN?

Godziny otwarcia sklepu to poniedziałek – piątek 9.00 – 16.00 i w soboty 10.00 – 14.00

Czy wystawiacie rachunki?
Oczywiście do każdego zakupu wystawiany jest paragon, a w przypadku wyraźnej chęci otrzymania przez kupującego, wystawiamy faktury VAT.

Jakie formy płatności są akceptowane w sklepie RONIN.NET.PL?

W sklepach RONIN oprócz przelewów elektronicznych (eCard), akceptowane są następujące formy płatności:
·    karty płatnicze (Maestro, Mastercard, Mastercard Electronic, Visa, Visa Electron),
·    przelewy bankowe
·    płatność gotówką
·    PayPal (doliczane jest 2% do kosztów wysyłki)

Czy w sklepie RONIN.NET.PL obowiązują rabaty?
Tak!!!
Przy zakupach za minimum 800PLN obowiązuje 5% rabatu
Przy zakupach za minimum 1400PLN obowiązuje 10% rabatu

 
W jaki sposób mogę zgłosić uwagi dotyczące obsługi w sklepach
RONIN.NET.PL ?
Uwagami dotyczącymi obsługi w sklepie "RONIN" zajmuje się Dział Obsługi Klienta, pod adresem e-mail: ronin.net.pl@gmail.com lub biuro@ronin.net.pl

Co powinienem zrobić przy odbieraniu produktów dostarczanych pocztą kurierską?

Odbierając przesyłkę sprawdź, czy:
·    opakowanie nie jest uszkodzone,
·    paczka jest oryginalnie zapakowana,
·    towar jest nie uszkodzony i kompletny
 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.

Jak mogę zapłacić za produkty zamówione w sklepie internetowym przy dostawie do domu?

Przy dostawie do domu produktów zamawianych w sklepie internetowym możesz zapłacić za nie i za ewentualne koszty dostawy:

·    gotówką przy odbiorze (domyślna forma wysyłki)
·    przelewem,
·    przelewem bezpośrednim (przez system eCard),
·    kartą płatniczą Visa, Mastercard lub Maestro (przez system Card) - płatności wykonywane kartą kredytową mogą być księgowane do 3 dni roboczych

Gdy płacisz gotówką przy odbiorze, prosimy o przygotowanie dokładnie odliczonej kwoty, ponieważ dostawca nie zawsze ma możliwość sprawnego wydania reszty lub w naszej siedzibie nie trzymamy gotówki do wydawania reszty.

 
Pamiętaj, że w przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia rozpocznie się po uzyskaniu potwierdzenia wpłynięcia środków na rachunek bankowy.


Dane bankowe firmy:

nazwa konta: BZWBK
numer konta: 71 1090 2398 0000 0001 1317 5673

Dane do przelewów międzynarodowych:
Bank Zachodni WBK: WBKPPLPP
P.H.U. RONIN Arkadiusz Ossowski
Nabycińska 5/7
53-677 Wrocław

PL71 1090 2398 0000 0001 1317 5673


Kiedy produkty zamówione w sklepie internetowym będą mi dostarczone?
Termin realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym na pojedynczy produkt jest umieszczony obok jego opisu.
 
Realizacja zamówienia na kilka produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla produktów znajdujących się w koszyku.

Część produktów wykonywana jest na zamówienie (produkty których nazwa zaczyna się na literkę "A"), ich termin realizacji ustalany będzie indywidualnie.


W jaki sposób mogę odebrać produkty zamówione w sklepie internetowym?
Produkty zamówione w sklepie internetowym:
·      dostarczamy: pocztą polską, pocztą kurierską GLS
·    możesz odebrać towar osobiście tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie osobistym z naszą firmą


Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Każdy produkt, który jest prezentowany w sklepie internetowym, możesz zamówić:
·    składając zamówienie na stronie sklepu internetowego - najlepszy sposób
·    wysyłając wiadomość e-mail pod adres zamowienia@ronin.net.pl
·    dzwoniąc pod numer +48 605439554  od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00, w soboty w godzinach 10.00 - 14.00.

Czas realizacji zamówienia.
Zamówienia (wysyłki) realizowane są niemal codziennie.
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Czemu moje zamówienie zostało anulowane?
W przypadku braku zapłaty za zamówione przedmioty / przedmiot w ciągu 7 dni od daty ich złożenia, zamówienie może zostać anulowane.


Dostępność produktów.
Każdy produkt oznaczany jest pod katem dostępności. Cześć produktów jest w stałej ofercie, cześć produktów otrzymujemy małymi seriami i te produkty już nie wracają do oferty, po tym jak zostają wyprzedane.


Koszt dostawy.
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej - przesyłki biznesowe. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w czasie składania zamówienia "koszyk sklepu" - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.

Gwarancja i serwis towarów.
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy zapoznać się z zakładka REKLAMACJE na stronie głównej.

Czy towar można odebrać osobiście?
Oczywiście jest możliwe, ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z naszą firma, pod numerem telefonu:
+48 605439554
lub droga mailową.

Gdzie można odebrać towar osobiście?
Można go odebrać na terenie Wrocławia, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Przy nożach Kopromed jak mogę wybrać kolor pochwy?
Przy składaniu zamówienia jeśli w opisie aukcji była informacja o możliwości wybrania koloru, proszę wpisać wybrany kolor w uwagach.



JAK KUPOWAĆ:















 

Change language

Dostawy i odbiór osobisty

Uprzejmie informujemy, że sklep ma charakter wysyłkowy i nie posiadamy jak na razie stałego punktu we Wrocławiu.
Istnieje możliwość odbioru osobistego ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub e-mailowym.

Domyślną formą wysyłki podczas składania zamówień jest "POBRANIE POCZTOWE". Jeśli chcieli byście Państwo wybrać inną formą zapłaty czy wysyłki, można to zrobić podczas składania zamówień - instrukcja w dziale POMOC.

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:9ca1d03ee9b5abba425c62eff0ad108d#0}
Click Shop | Hosting home.pl